13 Şubat 2009

NEYE NİYET,NEYE KISMET…

Photobucket
Amerika’da yaşanan bu olay,sonucu itibariyle bana –vayy be dedirtti…
Elli yaşlarında bir adam şiddetli diş ağrısı neticesinde soluğu dişçi koltuğunda alır.Diş hekimi daha önce yapılan dolguda sorun olduğunu,yenilenmesi gerektiğini söyler ve eski dolguyu çıkarıp yenisini yapar.Kontrol içinde birkaç gün sonra gelmesini söyler adama…
Adam gittikten sonra,sehpa üzerinde duran eski dolguya gözü takılır hekimin…Bakar bakar anlamaz bu nasıl bir maddeden yapılmış?Açar kitaplarını karıştırır ,bir süre araştırdıktan sonra öğrenir ki bu malzeme sadece Rusya’da kullanılmaktadır…
O yıllarda Amerika’nın en büyük düşmanı Sovyetler Birliği ( yani bugünkü Rusya).Olayı istihbaratçı bir arkadaşına anlatır ve malzemeyi tahlile göndermeye karar verirler.Sonuçlar geldikten sonra , kontrole gelicek adamı gözaltına alırlar.
Anlaşılır ki adam yıllarca Amerika’da yaşayan ve aranmakta olan azılı bir Rus ajanı çıkar…

21 yorum:

serrose dedi ki...

Yok artik
cok sasirdim

İlknur dedi ki...

Merhabalar,daha neler dedirtecek bir olay...

ufuk dedi ki...

olmaz olmaz demeyelim . hele ki bulundugumuz şu dönemlerde......sevgiler

Unknown dedi ki...

aynen yook artık bu nedir nasıl bir araştırmacı ruhtur :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Gercekten bu tur vakalar oluyor burda, haberlerde cok ilginc seyler cikiyor bazen...

Mavi Bahçe dedi ki...

Hadi ya çok şaşırdım şimdi.Demekki adam dişinin ağrısıyla ajan olduğunu falan unutmuş:):)

gül dedi ki...

vay be kimin aklına gelir böyle bişey bravo valla

ABİ dedi ki...

mavi bahçenin yorumu çok komik..:)))

böcük dedi ki...

vayy be denilecek bir olaymış cidden

blogcubur dedi ki...

yine ilginç bir konu paylaşmışsın bizimle,ben de okuduklarıma aaaa,yaaa,vaaay gibi tepkiler veriyorum,bilmiyorum bu konulara nasıl ulaşıyorsun ama ben şaşırmaya devam etmek istiyorum paylaşımın için teşekkürler:)

minta dedi ki...

adam ajan olduğunu unutmayacağına göre bu iş aktinin tek taraflı fesh edilmesi gibi görünüyor.
sevgiler

ella dedi ki...

Çok ilginç gerçekten, kimin içinden ne çıkacağı belli olmuyor demekki.

Cavill dedi ki...

olaya bak ya, nerden nereye. neyse canım bende ödülün var, öptüm.

lemanice dedi ki...

allah allah:))
müzik harika bu arada, sevgiler.

pelince dedi ki...

Vayy be demek ajanmış..

Martie! dedi ki...

Ajan olan adam bunu anlamayacak,yuh derim ben !

Bu arada resim süper :D

Adsız dedi ki...

vay bee hiç böyle bişey beklemiyodum sonunda ilginçmiş :S

Adsız dedi ki...

Bloğumda sizin için bir sürpriz var... :)

Mavi Bahçe dedi ki...

merhaba canım yine ben:)bloğuna bir ödül verdim bana uğrarsan görebilirsin:)Öpüyorum sevgiler

a. gizem dedi ki...

gerçekten ilginc bi hikaye..

Hülya Konar dedi ki...

:)şaka gibi