26 Şubat 2009

GECİKMİŞ 2 MİM...

Biliyorum üzerinden bayağa zaman geçmiş,bloğunu okurken çok güldüğüm Sevgili Cesetizleri arkadaşım beni mimlemiş ama haberim olmadı maalesef kusura bakmasın benim bıdıktan atlamışım.Bugünde çektiği fotoları yazılarıyla konuşturan sevgili Cimbakuka aynı konudan beni mimleyince yazmak şart oldu…
Derler ki “hayatınıza yön veren şair kim? ” örnek dizelerini yazarmısın ?…
Daha önceleri etkilendiğim,severek okuduğum şairler oldu…Ama yaş ilerledikçe hayata daha mı olgun bakıyorsunuz ne? Bir düşünür olarak Hz. Mevlana’nın sözleri beni bir hayli etkiliyor ve bana yön veriyor…

Photobucket“ Birisi güzel bir söz söylüyorsa bu, dinleyenin dinlemesinden, anlamasından ileri gelir…”

“ Bilgi, sınırı olmayan bir denizdir. Bilgi dileyense denizlere dalan bir dalgıçtır…”

“ Dil, tencerenin kapağına benzer. Kıpırdadı da kokusu duyuldu mu ne pişiyor anlarsın…” gibi güzel sözlerinden etkilenmemek mümkün değil.

Konuyu beğendilerse Erdem802, Meleğin Dünyası, Papağan Gibi, Öykü, Nzlgl, Elif’den ,Bal küpü ve Leydi Elif bu konuda mimlenmiş olsun…
****************************************************************
Eveeeettt gelelim diğer mim konusuna gene okurken çok güldüğüm ,olaylara farklı bir bakış açısı kazandırmayı bilen, bugüne kadar hiç duymadığım zengin müzik arşivi ile bloğunu zenginleştiren arkadaşım Teletabi üç soruya cevap vermemi istemiş.

1-)Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukardan atlayanları seyrediyordunuz... AKlınızdan neler geçiyor?
İ.G.G. Cevap: Neden böyle bir şey yapmak istedim ki? Bu çılgınlık…

2-) Sıranız geldi ve uçak üç bin metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz?
İ.G.G. Cevap: Bu yanlış bir karardı geri dönemem…Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

3-) Güvenli bir biçimde yere indiniz.Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve birşeyler söylüyor.Eğitmen ne söylüyor?
İ.G.G. Cevap: Duymuyorum ki şoktayım…Bir süre böyle devam edecek.

Eğer soruları beğendilerse Owl, Ful yaprakları, Rahat Yazar,İlknur, Ferulago, ve Renginle Renkli Hayat, mimlenmiş olsun

4 yorum:

teletabi dedi ki...

:)

papagangibi dedi ki...

amanın mimlenmişim :) hehe güzel bir mim ama. mimlerim iyice birikti bu ara :))

İlknur dedi ki...

sanırım bende mimlenmişim:))

Erdem dedi ki...

Bende mimlenmişim, yeni gördüm ama. Teşekkürler.