07 Şubat 2009

TABİATIN CEZALANDIRMASI…

Geçimini balıkçılıkla sağlayan adam,günün birinde aldığı teklifi hiç tereddüt etmeden kabul etti.Belki daha çok kazanma hırsı,belki daha rahat bir hayata kavuşmaktı amacı.Ona göre iş basitti.Gece teknesine bindirdiği insanları deniz yoluyla başka bir ülkeye nakledecekti.İş usule aykırıydı ama kişi başı alacağı parayı düşününce, işin tehlikesini bir tarafa bıraktı.Bir süre sonra bu ticaretten iyi kazandığını görünce haftada iki olan sefer sayısını beşe çıkarttı.Karısı ve oğluna işin yasal olmadığından bahsetmedi…
İlerleyen günlerde adam işi daha da üçkağıtçılığa dökerek teknesine aldığı kaçakları haritada bile yeri belli olmayan ada ya da adacıklara bırakmaya başladı.Arkasında bıraktığı kişilerin akıbetinden habersiz…
Adamın maceraperest küçük oğlu o gün kararını verdi.—Bugün bende babamla yola çıkar,gezer tozar ertesi gün geldiğinde onunla geri dönerim.Sabaha karşı gizlice tekneye bindi.Diğer kaçakların arasında fark edilmedi bile…Babası gene bilinmeyen adacığa insanları bıraktığında çocukta onların arasındaydı.Adam gün aydınlanmadan hemen geri döndü.
Eve geldiğinde oğlu yoktu.—Seninle gitmedi mi? deyince karısı, panikledi adam hiç tereddüt etmeden teknesiyle tekrar yola koyuldu.İki saatin sonunda vardığında gözlerine inanamadı çünkü ada yerinde yoktu.Aslında biliyordu o bölge dünyada gel git olaylarının en yoğun yaşandığı yerlerden biriydi.Anladı ki yaşanan bu olay karşısında ada insanlarla birlikte sulara gömülmüştü.İşte tabiat adamı böyle cezalandırdı…


--------------------------------------------------------------------------

*Atlas Okyanusundaki bir adada yaşanan bu olayı babamın anlatımıyla aktardım…( Bu gidişle bloğun adını “babamdan hikayeler” olarak değiştireceğim herhalde :)))

14 yorum:

karalamaca dedi ki...

www.njoysoccer.blogspot.com
bu benim spor bloğum ve şan eseri, güzel bir site de yazılarım yayınlanmaya başladı:)
bir baktım herkesin banner i afilli mafilli...üzüldüm..
güzel bişi yapabiliri miyiz acaba diye düşünüyorum şu an

serrose dedi ki...

harbi ceza olmus

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

off yine döktürmüşsünüz.tatilde olduğumdan dolayı 1 haftadır ziyaret edemiyor, güzel yazılarınızı okuyamıyordum .açıgı hemen kapatmak için okumaya başladım hemde büyük levkle.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Tuylerim diken diken oldu sonunda :( ama ne sanslisin ki sana cok guzel hikayeler anlatan bir baban var :)) Kocaman sevgilerimi gonderiyorum sana ve babana :)) Guzel bir hafta sonu seninle olsun :))

Elif Zorcan dedi ki...

Herşeyden önce müziğine bayıldım, yazı da çok güzeldi.
Sevgiler...

Martie! dedi ki...

Kader demekten başka birşey düşmez bize galiba.

Babamdanhikayeler.blogspot xD

Mavi Bahçe dedi ki...

İnsanoğlu gözünü hırs büyüyünce yanlış yaptığını sevdiklerini kaybedince anlıyor.Çok güzel şeyler paylaşıyorsun bizimle çok teşekkürler.Babanada ayrıca teşekkürler.Sevgiler...

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

yapılanlar kötülükler,hatalar hep bu dünyada gelmiyor mu insanın karşısına zaten.
öbür dünyaya çok az şey kalıyor hesap görülecek.
çok duygulandım.teşekkürler

zuzuların annesi dedi ki...

Alma mazlumun ahını:(((

GeCe dedi ki...

ben de losttaki gibi kayboldu mu dedim nedense unutmuşuz gelgiti allah cezalandırıyor işte anlayana

papagangibi dedi ki...

çok kötü bir ceza olmuş baba için. çok korkunç bir şey insan ticareti. zor bir hayattan kaçıp, daha zor bir hayatın ellerine düşenlerin hikayesi ise çok daha acı.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

böyle babalar sabahlara kadar dinlenir.
allah sağlıklı uzun ömürler versin
sevgiler.....

teletabi dedi ki...

Ada kayboldu deyince, Lost'taki Benjamin Linus buraya da mı el attı diye geçti bir an benim de içimden.

Unknown dedi ki...

offf çok fena çoook :((