14 Şubat 2009

ÖDÜL...

Photobucket

Taktir edilmek ve beğenilmek insanı nasıl mutlu ediyor değil mi? Karşımızdaki kişiden duyduğumuz birkaç güzel söz bile insan ruhunu nasıl iyi geliyor ?...
Birkaç gündür devam eden bloglar arası ödüllendirmede arkadaşlarım benide bu işe değer görmüşler…
Her daim yazıları ve yorumlarıyla bana katkıda bulunan Beril’in annesi Zeynep, Elif’den, Mavi Bahçe, HobiCafe, Dijital Sevgi Kelebeği ,Fıkra Sevenlere ,Cimbakuka , İmgeleme , ZiZa ve Bilgicelli’ye …
Her zaman söylediğim gibi, bu bloğun mimarı yılların dostu Yakalayabildiğim Anlar’a
Özgün içeriklerini ve başarılarını hep taktir ettiğim Anne Kaz ve Sevgili Hülya Konar’a… beni değer gördükleri için canı gönülden teşekkür ediyorum…
İşin açıkçası bende seçim yapmaya çalıştım fakat gördüm ki rakam yedi sayısını çoktan geçmiş,ya birini unutup gücendirirsem ? endişesiyle yazmaktan vazgeçtim.Ne olur bu anlamda bana kırılmayın…Çünkü severek takip ettiğim bloglar yediden çok çok fazla sıralayamadım maalesef… Bizler burada enteresan bir dünya kurmuşuz bu işle uğraşmayan bunu anlamıyor.Zaman içinde, belkide farkında bile olmadan bağlanmışız haberimiz mi yok? İki gün netten ayrı kalsam,huzursuzlanma başlıyor.Yani her biriniz ayrı ayrı özleniyorsunuz…Anlatabiliyormuyum?

Bu işe gönül vermiş,emek vermiş herkesin olsun bu ödül...

5 yorum:

Erdem dedi ki...

Bu "Sevdiğim Bloglar" olayı çok hoş olmuş. Kıskandım valla. Ben buna benzer bir olay yaptım, ancak sanırım olaya teknolojik açıdan bakmışım. :)

özii dedi ki...

Harikasın ve yine içimden geldiği gibisin:))

Unknown dedi ki...

Güzel düşüncelerin için teşekkürler.Bu blog dünyasına girdiğimden beri en çok yorum yaptığım ve mutlaka uğradığım site sizinki...Sadece bu yüzden bile onure edilmeyi hak ediyorsunuz.Başarıların devamına...

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Adınıza uygun formatta
konuyu ustaca ele almanızdan ve içtenliğinizden ötürü teşekkürler..
Dediklerinize katılıyorum, burası farklı bir dünya.. Evrensel küme içinde yerimizin sürekliliği ve bu istencin artarak topluma yayılması dileklerimle..Güzel bir pazar gününden selamlar..

Adsız dedi ki...

i love your blog :)