20 Ağustos 2009

ASLINDA ÖDÜL HEPİMİZİN...

Bunu daha önceki ödüllerde sevgili dreamland söylemişti.Yazı hala aklımda…Gerçektende ödül herkesin oldu.En sonunda bana da ulaştı…Sevgili Maydanoz Blog Topluluğu ve Kedicibaşı ödüllendirmiş…
Mutlulukla kabul ettim… :) Kendilerine en içten teşekkürlerimi yolluyorum…
Ödülün Kuralları

1- Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın
3- Ödülün logosunu yayınlayın
4- 7 Yaratıcı blogeri ödüllendirin.
5- 7 Bloğun linklerini yayınlayın.
6-Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Sayıca çok olsalar da sadece 7 tane yaratıcı blog seçmem gerekiyormuş.Bende sıralama olmadan bu ödülü …
Bilgicelli

Hülya Konar
GeCe
Sağır Kedi
Sarı Kırmızı Şeyler

Lemanice
Dreamland’a yolluyorum…

Kendimle ilgili söyleceğim 7 ilginç şey ne olabilir diye düşündüm ilk aklıma gelenleri şöyle sıraladım…
· bilgisayarım bozuksa veya sular kesikse oldukça mutsuz bir kişiliğe sahip olurum.
· Fatura vb.ne varsa günü gününe öderim.
· En büyük fobilerimden biri,başkası tarafından yanlış anlaşılmak…
· Biraz ağırkanlıyım,bir işi yapacağım zaman uzun uzun düşünür vakit kaybederim.
· Hastalık derecesinde bilgisayar oyun cd koleksiyonuna sahibim…
· Hafızam güçlü olduğu için ayrıntıları kolay kolay unutmam…

-Hayatımın 4’de 3’ü diet ile geçti…
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ödül gelmeye devam edince ek yapmak istedim...Kızımdan vakit bulduğum zaman mutlaka uğrarım değerli Ferulago'nun bloğuna.Kendisi beni bu ödüle layık görmüş sevgilerimi yolluyor teşekkür etmek istiyorum...
Haa bu arada ben Ferulago'nun anlamını merak ediyorum ne olduğunu daha önce yazdımı acaba?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eşsiz müzik seçimleri (özellikle pazar şarkıları) ve yorumlarıyla Sevgili Teletabi aldığı ödülü benimle paylaşmış ona da aynı şekilde teşekkür etmek isterim...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bloğuyla yeni tanıştığım sevgili Mixx'den gelen ödülle bir kez daha mutlu oldum.Kendisine teşekkür ediyor en içten sevgilerimi yolluyorum...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tavsiye film analizleri ile bizi "Sahne"ye davet eden Sevgili Evren'de bu ödülü verirken beni unutmamış.Teşekkürler, sevgiler benden de sana...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hayatın erken olgunlaştırdığı dostlardan biri "Kısaca Fd"...Yani yazılarından aldığım elektrik o şekilde:)) Yaratıcı blog seçimlerinde bana da yer vermesi beni mutlu etti.Kendisine en samimi teşekkürler ve sevgiler...

11 yorum:

kedicibasi dedi ki...

hayırlı ramazanlar

GeCe dedi ki...

sağol canım bende yazıcam ama daha fırsatım olmadı

Unknown dedi ki...

ödülün için seni tebrik ediyorum.

Sagır Kedi dedi ki...

çok teşekkür ediyorum hemen cevaplıyorum:)))

Unknown dedi ki...

Öncelikle hayırlı ramazanlar.Ödül yazında bana da yer verdiğin için teşekkürler...

Hülya Konar dedi ki...

ne mutlu bana...

mutlaka yazıcam...

teşekkür ederim,herşeyin gönlünce olmasını diliyorum.

özii dedi ki...

Teşekkür ederim canım :) ama :))

Yaşamkafe dedi ki...

Ödülün için seni cani gönülden tebrik ederim...

Hafızanın güçlü olması gerçekten de harika bişey...

ferulago dedi ki...

Ferulago Umbelliferae (Apiaceae) yani Şemsiyegillerden bir bitki cinsinin adı. Çalışma konum da olur kendisi :)

Yaşamkafe dedi ki...

Bu arada,bu ödülü bana da layık görmüş bazı arkadaşlar,bende senin gibi düşünmekteyim BU ÖDÜL HEPİMİZİN,bunu Bloğumda da yazdım,yaratıcılık güzel bişeydir...:P

bilog dedi ki...

Öncelikle uzun zamandır yorum yazmadığım için üzgünüm :) Çok teşekkürler çok mutlu oldum. Fakat mim, ödül gibi şeyleri pek sevmediğim için yazmayı düşünmüyorum. Kusura bakmayın. Yine de birileri tarafından yaratıcı bloglar sıralamasına konmak güzel bir şey oldu benim için :)