22 Ağustos 2009

KULAĞA KÜPE…

Perşembe günü iş görüşmesine gittim.Bazı şeylerin oturmaması ve gene iş arıyor olmak beni üzüyor.Kimileri hayret ediyor bu duruma “normalde hemen bulman gerekiyor” deseler de elden bir şey gelmiyor.
Salona girip bekliyorum duvarda bir yazı…

"Nerede karşılıklı sevgi ve saygı varsa, orada itimat ve itaat vardır.
İtimat ve itaatin olduğu yerde disiplin vardır.
Disiplinin olduğu yerde huzur, huzurun olduğu yerde başarı vardır."
M. Kemal ATATÜRK

Acaba ben bunların hangisinde yanlış yaptım diye düşünüyorum…Ya da yanlış bende mi yoksa sistemde mi?

5 yorum:

kardelen dedi ki...

Belki bizdede yanlışlar vardır ama içinde bulunduğumuz sistemler yanlışlar üzerine kurulunca böyle çelişkilerin içinde buluyorsun kendini. En kısa zamanda istediğin gibi bir iş bulursun inşallah ...

Sagır Kedi dedi ki...

Bizde hata yapabiliriz bizim de yanlışlar olur da fakat sistemdeki hata bizim yanlışlarımıza bin basar.Sistemde bu kadar çok hata olmasaydı bu kadar fazla işsiz insan olmazdı.Dilerim gönlüne göre bir iş bulursun.

Adsız dedi ki...

sistemde.

GeCe dedi ki...

bence firmadan frmaya değişiyor bu yazıyı asan bir yerin duyarlı olduğunun göstergesi ama malesef çoğu işveren işçisini nasıl daha az paraya daha çok çalıştırırım derdinde

denizanasi dedi ki...

kesinlikle sistemde. bende de aynı durum var. gittiğim iş görüşmelerinde aradıkları adam benim. ama adamların nerdeyse bedavaya çalışacak insanlar arıyorlar. patron olunca tanrı gibi hissediyorlar kendilerini sanırım.