07 Ağustos 2009

:((

Bütün bir kış telefonlaştık aile dostumuzla her yaz olduğu gibi görüşmek dileğiyle…Telefonda “sıkıntılıyım aslında…Bacanağımın hastalığı ilerledi akciğerindeki illet iyice yayıldı,biliyorsun onu kardeşim kadar çok severim artık hiç kalkamıyor.Kızının mürüvetini görmeden gitmesin istedik.Bir hafta içinde düğün yaptık.”dedi babama…
İzmir’e gidişimize sayılı günler kala gene telefon geldi, bir operasyon geçirmesi gerekmiş fakat ameliyattan çıkamamış aile dostumuz…Dün vardı,bugünse yok !
Bahçesini çok sever,çiçekleri ile tek tek ilgilenirdi.Evleri boş, susuz kalmasın diye bahçeyi sulamaya gidiyorum.Bahçede bir bey çiçeklerle ilgileniyor soruyorum “bacanağı”… İyileşmiş hatta ve hatta değerleri neredeyse sıfırlanmış.Oysa kışın çok hastaydı diye düşünüyorum...
Şimdi başlık düşündüm bu yazıya,”Allah’tan ümit kesilmez”mi demeliyim? Yoksa “Hayat bu yarın ne olacağı bilinmez”mi ? bir türlü karar veremedim…

14 yorum:

özii dedi ki...

Hayat bu canım , acısıyla tatlısıyla süprizlere gebe , neyi bilebliriz ki ...
Ayrıca da başınız sağolsun canım.

Evren dedi ki...

başın sağ olsun...
hani derler ya sen plan yaparken karşına çıkandır hayat; ben bunu bu aralar o kadar çok söyler oldum ki...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

sağolun arkadaşlar...Allah ailesine sabırlar versin.

Ateş Böceği dedi ki...

Başın sağolsun hayat böyle

Bir bakarsın herşey değişir...

lemanice dedi ki...

evet allah sabır versin sevenlerine.hayat ah hayat.bir var bir yok.

Adsız dedi ki...

başınız saolsun, hayat ne kadar acı bazen :(

zuzuların annesi dedi ki...

Başları sağ olsun:(

şirinem dedi ki...

başınız sağolsun hayat herşeye rağmen devam ediyor acı ve tatlı ömrün ne zaman biteceğinide rabbimiz biliyor anca

Unknown dedi ki...

ecel gizlidir ya ne büyük bir nimettir bu
düşünsenize öleceğimiz tarihi bildiğinizi
hayattan ne zevk alrdık yaşayamazdık bir başkası için üzülemezdik işte her şeyde bir hikmet var dedikleri bu olmalı yarın ölecekmiş gibi öbür dünyaya hiç ölmeyecekmiş gibi bu dünyaya çalışmalı ama ne zor bir dengedir o
allah rahmet eylesin aile dostunuza

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Başınız sağ olsun,
Allah ailesine sabır versin.

icimdeki yolculuk dedi ki...

başınız sağ olsun allah sabırlar versin ailesine

Unknown dedi ki...

Vakt'i -saat doldumu çare yok işte.
Allah rahmet eylesin.
sabırlar diliyorum kalanlara.

GeCe dedi ki...

allah rahmet eylesin ama ne mutlu kızının mürvetini görmüş

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

yok Gececim,vefat eden bacanağı değil.Kaderki kendisi vefat etti.Kızının düğününü gören bacanağı ise şu an çok sağlıklı...