20 Ağustos 2009

MİM...

h Uzun süredir kimse mim konusu yazmıyordu.İyide oldu bloglara hareket mi geldi ne?
Ben yazmakta biraz geciktim üzgünüm “İçimdeki Yolculuk” kusura bakmadın umarım…Sen soruları yolladın bana,bende sevgilerimi yolluyorum sana…(farkında olmadan kafiye oluştu :)

Şimdi sorulara bakalım…

--en sevdiğim film?

O kadar çok ki hangisini yazayım bilemedim.Çocukken jaws’ın tüm serisini izlemiştim.Şimdi ilk aklıma gelenler “Hayat Güzeldir” “Dragonfly” “Esaretin Bedeli” “Ruhlar Evi ” “Sadakatsiz” vs…

--en sevdiğiniz yönetmen?
İşin açıkçası öyle biri yok kafamda ama Çağan Irmak iyi işler yapıyor genç yaşına rağmen oldukça başarılı…Yukarıda saydığım flimlerin yönetmenleri diyelim.:))

--en sevdiğiniz kitap?
Bayağa kitap okudum geçmişte…Mesela Duygu Asena’nın “Kadının Adı Yok” kitabınıdan çok etkilenmiştim zamanında…Şimdi en favori kitabım 24 ciltlik Meydan Larusse :) Onu okumayı seviyorum.

--en sevdiğiniz yazar?
Tabi ki Yılmaz Özdil…

--en sevdiğiniz ressam?
Resime karşı özel bir ilgim yok açıkçası ama fıkra gibi kişiliği ile İbrahim Çallı olabilir…

--en sevdiğiniz resim ?
mutluluğun resmi olabilir mi? (Abidin Dino)

--en sevdiğiniz fotoğraf sanatçısı?
Şengül Pallı’nın çektiği fotolar diyebilirim…

--en sevdiğiniz fotoğraf?
Fotoğraflar hayatımın bir parçası ve o kadar çok ki bir türlü karar vermedim…

Şimdi bu soruları kimler cevaplasın??
İsterlerse sevgili
Elif’den, Minta Günlüğü, GönüldenEle, Kedicibaşı ve Smilena

3 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

kusura bakmadım canım kafiyende güzel olmuş:))hayırlı ramazanlar

Unknown dedi ki...

hayırlı ramazanlar dilemeye gelmiştim.mimlenmişim.en kısa zanamda yanıtlarım inş. sevgiler.

SMİLENA dedi ki...

ilk fırsatta yazıcam canım...